torsdag 30 juni 2011

Räven raskar över gräset...?

Å så var den här!!!!! Sommaren!!! Och jag jobbar i fyra veckor till....det känns såååå länge just nu, även om det är kul på jobbet......men den kommer...semestern! Och så har det varit fel igen på dator- grejset här hemma....har försökt att göra ett inlägg en vecka nu....sånt gör mig galen ....sånt ska bara funka....men nu var det nog modemet som det var fel på....så nu försöker vi igen....!


För några veckor sen hittade jag en räv på loppis som jag inte kunde lämna kvar.....visst är han väl söt?? 5 kr fick jag lägga på han....




Det här mönstert på brickan känns barndom och trygghet för mig....vi hade klövermönstert på ett överkast och ett draperi=mycket tyg som finns kvar!!!! Fast orange.....

Nu har jag köpt en sån här fin bricka av JohannaB .Jag blir så glad av den!!!! Men jag skulle vilja ha fler.....fanns visst en hel massa färger just nu...men jag har ju så många brickor....men kan man ha för många...?????




5 kommentarer:

Anonym sa...

Räven är för gullig.
Brickor, jag har en dotter som har "pippi" på det. Det finns så många underbara så jag förstår.
Hoppas att du får en varm och skön sommar när den faller in. Med många loppisfynd som sedan visas på din blogg.
Birhaa

FaB Keramik sa...

Jag blir så sugen att springa på loppis när jag läser din blogg! Ujuj på semestern ska det fyndas - sen ska jag sukta dig! Ha!
En fin tisdag önskar jag dig!
Kram frida

Johanna.B sa...

Så kul att se den söta fina brickan hemma hos dig. Den ser verkligen ut att trivas, det känns skönt att veta att den är i goda händer! :)

Kram
Johanna

Johanna.B sa...

Hej hej igen! Jag såg din kommentar men det går tyvärr inte att beställa brickan i flera färger längre, men det kommer säkerligen bli en omgång till lite längre fram för det blev en riktig hit. Du får väl nyhetsbrevet? Där kommer jag meddela när det går att beställa dom igen!

Kram
/Johanna

petra sa...

å vilken fin räv;) Ha det gott/Petra