torsdag 28 juli 2011

Hoppsan vilken lång pause.....!?

Oj vad länge sen jag skrev ett inlägg.....har liksom inte haft lust eller nått...kan inte skylla på att vi varit borta....för semesterna har inte börjat än...fast vi har ju varit en del på landet utan bredband i och för sig.......
Jag har inga fina bilder att visa upp.........så jag tog helt sonika bara och tog rakt ner i påsarna från loppisar jag besökt nu i sommar......Påsarna står där och väntar på att bli uppackade och en del ska målas , en del tapetseras, en del sys om och del bara diskas...........











Men på fredag börjar ÄNTLIGEN semestern............4 veckor........så det kommer nog inte bli så tätt emellan inläggen nu heller....men jag kommer tillbaka!!!!!!!!!!


3 kommentarer:

NeMa Design sa...

Ha en riktigt skön semester. Är just nu i underbara Funäsdalen, här skulle jag kunna stanna 4 ever. Men hemma väntar butiken och min övriga familj så det är bara att masa sig hem när det är så dax.
Ha det så gott.
Krams Nettan

jeanettes.bloggo.nu sa...

ser ut att vara fina fynd :)
kram från dalsland//

Anonym sa...

Jag önskar dig och familjen en skön semester.
Birhaa