måndag 11 juli 2011

Lite plock..!

Fortfarande har jag svårt att gå förbi en flugsvamp när jag ser en på loppis......hittade en kompis till min kruka...den stora är ju från Lagerhause....den lilla hittade jag för några veckor sen för 2 kronor.


Och så har man plötsligt en ny samling.......hittade en turkos"pokal" och tillsammans med de andra turkosa skålarna så är de ju nu en samling......det fattas en platt fat på fot för att jag ska vara nöjd....eller kommer jag någonsin att vara nöjd.. ??? Kommer jag en dag tycka att nu har jag ALLA fynd jag kan ha...??Nu vill jag inte gå mer på loppis..?? Förmodligen inte....så jag letar vidare......hittade en hel massa i Nora i förra veckan.........LÅT SOLEN SKINA PÅ ER alla ni som har semester....nu åker jag tilll jobbet!!

6 kommentarer:

Sanna sa...

Underbara fynd gumman! =)

Kraaaam
Sanna

Lotten sa...

Ha, ha... jag sitter här och ler åt dina saker och känner igen mig själv så himla mycket ;-) Flugsvampar kan jag absolut inte låta bli... och turkosa pressglasskålar är underbara!

Kraam Lotten

jeanettes.bloggo.nu sa...

oj vad fina svampar!
jag "samlar" ju på seto craft-figurer. barn som blundar. men så bestämde jag mig att det fick vara stopp vi 8 st så att de får plats att stå framme. det GÅR att besluta sig ;)
kram från dalsland//

Anonym sa...

Vilka otroligt fina fynd. Jag tycker så mycket om dina turkosa saker ja, allt måste jag säga.
Birhaa

Sanna sa...

SV: Jodå absolut! Armbanden går på 45kr + porto.. <3

Kraaaaam
Sanna

Lotten sa...

Stackars dig som har två veckor kvar till semestern! Jag var runt i flera färgaffärer innan jag hittade en där man kunde beställa sprayfärg i den färg man ville ha.... Vanliga gula, röda, gröna färger är inte så svårt att hitta, Det är värre med rosa, pastellblått och sådana karamelliga färger men det går om man är enveten ;-)

Lycka till med dina ljusstakar!

Kraam Lotten