måndag 29 augusti 2011

Jag finns kvar!

Jag finns här och jag lever i alla högsta grad.......!
Idag tar min semester slut fast jag börjar med två lediga dagar med inskolning på ny avdelning på dagis och så.......
Men varför bloggar hon inget då den där "vackra i brunt"......???

.Men jag vet inte...har liksom inte lusten.....Var så välldans trött innan semestern...nu har jag vilat och lusten att skapa och greja har kommit tillbaka....men ändå.. V et ärligt inte om jag ska fortsätta blogga......tittar mer är gärna och ofta in till andra roliga bloggar men vet inte riktigt själv vad jag ska skriva och ta bilder på jämnt....Kanske är tiden på det här forumet förbi???

7 kommentarer:

Christin sa...

Jag hoppas på fler inlägg men gör det som känns bäst.Bloggen ska ju vara kul för dej också och inte bara för oss andra.

Anonym sa...

Jag hoppas att du fortsätter men förstår dig till fullo.
Du skall veta att jag är ett "stort fan" av din blogg.
Birhaa

E.R.R.Y sa...

Så känns det ibland, men här har du en som blir väldigt glad om du "slänger in" ett inlägg då & då. :)

Kram

Lenaslera sa...

Förstår hur du menar ... men jag är glad om du fortsätter. Så att jag vet vad du gör :) ... Försök med ett tema: typ veckans pyssel, veckans fynd .. som du publicerar en dag i veckan ...(Säger jag som också har svårt att hitta på något till min blogg) ;) kram kram

Lotten sa...

Jag vet precis hur du känner.... jag går igenom samma här! Skall man fortsätta? Har jag mer och ge? Det känns som om jag har visat varje hörn av vårt hem och allt pyssel jag gjort.... Jag hoppas att det går över och att du fortsätter att blogga lite då och då!

Kram Lotten

sabina sa...

Förstår precis vad du menar. Ibland kan det vara bra med en paus. Eller en nystart med en annan blogg.

Maria sa...

Jag kan ju också tappa sugen vissa dagar. Kanske pga av vi hållit på i flera år. Men eftersom jag tillverkar saker och bloggen blir en del av min marknadsföring så kommer lusten tillbaka lika ofta.