tisdag 2 augusti 2011

Semester!

Gillar glaset i den här spegeln.......gammalt och repigt....man ser inte alls i den här bilden att det ligger en massa saker på golvet och på bordet.......ser bara fint ut......hihi


NU ÄR DEN HÄR........som jag har väntat...semester..och vilket väder....jag bara njuter!!!!!!!

Har svårt att gå förbi såna här mått på loppisar......gillar dessa.....och man kan ju i och för sig undra...VAD är det jag går förbi.........jag verkar ju släpa hem det mesta......och ja, det blir en del...men ja, jag lämnar väldigt mycket kvar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Semester är jätteskönt En jättefin bild du tagit. Förstår att du kommer hem med många härliga saker. Du visar så mycket här på din blogg.
Ha en fortsatt varm och solig semester och njut varje dag. Birhaa

mamma lycklig sa...

Lyckost som har den semester kvar. Det är bara att dansa väderdansen så ni får riktigt fint väder. På onsdag öppnar jag butiken igen med REA och vad kan vara bättre att ängna sig åt på semestern?
Mer info kommer på bloggen.
Kram Nettan